Cviky a aktivity pro letní dny

Chcete mít krásnou postavu do plavek ale nechce se Vám do posilovny? Pojďme si zpevnit tělo ven!

Připravila jsem pro vás pár jednoduchých tipů na jarní očistu těla:

Zásady při sportu v létě

Vyhněte se nejteplejší části dne!

Ideální doba na cvičení je v brzkých ranních hodinách a navečer. Během dne je doporučeno plavání, aqua-aerobic, atd.

Noste lehké, prodyšné, světlé oblečení!

Hodně pijte!

Při sportovní aktivitě vypijte každých 20 minut doporučené 2dcl vody.

Pokud se citíte slabí, nebo se dostaví závratě, okamžitě přestaňte, posaďte se do stínu, napijte se a dopřejte si svačinu ideálně v podobě lehkého ovoce.

Cviky vhodné do letních měsíců

Běh

Ideální trénink je střídání běhu s rychlou chůzí (2 minuty běh / 2 minuty chůze).

Pokud s během začínáte, neběhejte moc rychle, během několika minut může přijít bolest, přetížení.

Začínejte mírným tempem a postupně přidávejte (tj. kde můžete snadno vést konverzaci).

Vybírejte správný povrch:

Plavání

Největší předností plavání je, že zapojujete celé tělo, budujete sílu a vytrvalost. Plavání je vhodné i pro Vaše srdce a plíce, proto je doporučováno i pro astmatiky. Plavání je i skvělý způsob pro redukci tuku, za 1 hod spálíte 423 kalorií.

Tenis

Při tenise spálíte 600 kalorií za hodinu, takže je stejně efektivní jako běh.

Volejbal

Další možnost je vzít si deku a jít si zacvičit do parku :-)

Posilování bicepsových svalů - stahy s ručníkem

Posilování dolní poloviny těla – výpady

Posilování bříška - nůžky

Statický cvik na celé tělo - prkno

„Žena by měla být dvě věci: okouzlující a nádherná.“ ~ Coco Chanel